Menighetsweekend i Fyresdal, 18-20 oktober!

Vi gjentar suksessen fra i fjor, og inviterer igjen til menighetsweekend i Fyresdal 18-20 oktober. I år ønsker vi at enda flere skal delta, både store og små og gjerne flere som ikke går fast i menigheten. Vi oppfordrer alle til å snakke varmt om denne turen, kanskje det kan være en inngangsport i fellesskapet for noen nye.

Påmelding: send mail til post@lyngdalfrikirke.no eller en sms til Linn på: 47276581. Ved påmelding før 1.september blir du med i trekningen om gratis menighetsweeekend for deg og din familie.

Det blir bibeltimer, bønn, lovsang, samt opplegg for barn, ungdom og voksne. Det blir også lagt opp til aktiviteter både ute og inne. Mer detaljert program kommer.

Priser (alle priser gjelder for 2 døgn):

Overnatting i 3-6 mannsrom:

0 – 3 år         Gratis i medbrakt seng

3 – 7 år                   470,-

8 -12 år                  680,-

13 -15 år                760,-

Voksne  (16+)                920,-

FRIKere (i egen sovesal)         598,-

Overnatting i dobbeltrom per pers. 1160,-

Overnatting i enkeltrom per. person 1780,-

Prisene er for opphold med full kost og losji fra fredag til søndag. I tillegg kommer det en ekstraavgift på 150,- per voksen som skal dekke felles utvask, felles grillmåltid og diverse frukt og snacks.

Det er også mulighet for camping i telt og campingvogn/bil.  Ta kontakt med Linn for å få en pris på dette, dersom dette er aktuelt for dere.

Påmeldingsskjema trykk her.https://forms.gle/u1RZ3aKkwUQ3gR69A

Fredag 18. oktober er planleggingsdag for skolene i Lyngdal. Det er derfor gode muligheter for å reise opp en dag tidligere om ønskelig, eller komme tidligere på dagen. Det tar ca. 3,5 timer å kjøre fra Lyngdal til Fyresdal.

Fyresdal kurs og leirsted ligger nydelig til rett ved Fyresvatn, og det er gode turmuligheter i området. Les mer om stedet på www.fyresdalkl.no.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er andre ting dere lurer på.

Hilsen komiteen: Trine Aunevik (leder), Jostein Dragland, Endre Bjelland, Olaf Elgsæther, Kjetil Ausland og Linn Viken Haddeland