Velkommen til barnekirke søndag 23.mai kl. 11:00!

Denne søndagen jobber vi med :
Cubbies – Bjørneklem 17
Sparks – Hiskia
T&T – Hva har vi lært om bibelen?
Trek: Skapt for å være

Minner om at barna ikke skal ha med bøkene sine i kirka, men veldig fint om dere leser og bruker bøkene hjemme i forkant:)

Vi gleder oss til å treffes igjen! Vi følger gjeldene smittevernsregler og lederne kommer til å bruke munnbind denne gangen. Det kan være lurt å informere de minste barna om det:)

Det vil også bli ulike innganger, og vi ber om at søsken og foreldre leverer barna ved inngangen så langt det lar seg gjøre (men barnet skal selvsagt være trygt, det er det viktigste):

Cubbies: Hovedinngang og går rett ned
Sparks: Inngang i kjelleren på baksiden av kirka.
T&T: Inngang i kjelleren på baksiden av kirka.
Trek: Hovedinngang og går rett opp til kontorene

Puggles: Inngang på baksiden av kirken, og gå bak i glass-rommet.

Av smittevern-hensyn ønsker vi færrest mulig foreldre inn i Barnekirka. Dersom barnet ditt trenger å bli fulgt, er det fint om den som følger kan være med som hjelpeleder denne gangen og melder på både voksne og barn.

link til påmelding: https://forms.gle/tt6jtjMFN3NkQ744A

Hjertelig velkommen til barnekirke!