Velkommen til digital gudstjeneste med barnekirke søndag 31.januar kl. 11:00!

(Gruppe-inndelt barnekirke på Zoom + digital gudstjeneste på Facebook/Youtube)

Mottoet til Lyngdal Frikirke er KJENNE – ELSKE – TJENE. Det bygger på visjonen vår, og er hentet fra Barnekirkas motto. I denne taleserien tar vi for oss det helt grunnleggende i kristen tro. Og vi begynner med KJENNE. «Kjenner du ham…?» spør vi av og til. «Ja, jeg vet hvem han er», kan vi kanskje svare. Men hva vil det si å bli skikkelig kjent med noen? Å være en kjenning av Jesus? En ting er sikkert. Jesus kjenner deg!

På søndag taler pastor Thore om dette i en liten digital gudstjeneste. Vi feirer nattverd sammen, så det er fint om du gjør deg klart for det, så kan vi gjøre det sammen!

Denne søndagen inviterer vi også til gruppe-inndelt barnekirke på Zoom, samtidig som gudstjenesten for voksne legges ut på Facebook og Youtube. Følg med på Lyngdal Frikirken sin Facebookside for link til de ulike gruppene til barnekirka. Det blir Cubbies, Sparks og T&T og Trek sammen.

Velkommen til fellesskapet og gudstjeneste!