Velkommen til gudstjeneste med barnekirke og nattverd, søndag 12. januar kl. 11:00!

Det er nytt år. Og Gud har fremdeles kontroll. Det er kanskje mange som har forsetter og planer for det nye året. Nye Lyngdal kommune har planer, og til og med nytt kommunevåpen! Hva er så Guds plan og forsett for det nye året? Jo. Vi skal være plantet hos Ham som er kilden.

Det er Thore Søvik som skal tale over dette temaet, og vi gleder oss!

Erlend Haddeland m/team leder oss i lovsang, det blir nattverd og det blir mulighet for forbønn.

Vi gleder oss til oppstart av barnekirka også til søndag! T&T skal få nye bøker denne søndagen. For dere som har lyst til å lese sammen med barna før søndag så er temaene:

Puggles: Gud skapte lyset

Cubbies: Bjørneklem 5

Sparks: Samuel, s.30

Huske at bøkene ikke er lekse, men en mulighet for dere som foreldre til å en samtale med barnet ditt om tro:)