Velkommen til Gudstjeneste og barnekirke søndag 12.sept kl.11:00!

Varme relasjoner – Trenger vi et klimaskifte?
Klimaspørsmålet har vært et hett tema i valgkampen. Om du er klimafundamentalist, klimaskeptiker, klimafornekter eller klimarealist vet ikke jeg. Du har sikkert gjort deg opp en mening. Uansett: Gud har bedt oss om å være kloke og gode forvaltere av den jord som han har skapt. Men dette skal ikke handle om politikk. Det skal handle om det klima som er i fellesskapet og i vårt forhold til Gud. Hva preger dette klimaet? For her er det godt om temperaturen øker og «isen» smelter. Sannheten om at Jesus elsker oss og vil være vår venn, er det største som finnes. Det er et livsforvandlende budskap for fortapte mennesker. Hvordan kan dette erfares? Finnes det steder hvor denne kjærligheten får virke på en spesiell måte? Les gjerne Ef 3,17-19; 5,1 og Fil 2,1-11 Du får høre mer «live» på søndag! Det er pastor Arvid Hunemo som taler til søndag. Anne Monika m/team leder lovsangen og vi feirer nattverd sammen.
Til søndag ønsker vi også 4-åringene spesielt velkommen i kirka for å få sin 4-årsbok.

I barnekirka denne uka jobber vi med:
Puggles:
Cubbies: Bjørneklem 21
Sparks: Visemenn tilber kongen
T&T: Livet med Jesus
TREK: Fra tapt til funnet

Husk at vi har felles start i kirkesalen nå. Bøkene trengs ikke tas med.
Smittevern

• Vi må registrere alle som kommer på gudstjenesten og i barnekirka, ønsker du å gjøre det i forkant, kan du gjøre det her: https://forms.gle/dPSsu5mtme8q4qVn8
  • Vi holder 1 meters avstand til andre som ikke er i egen husstand.
  • Er du syk eller i karantene – hold deg hjemme:)