Velkommen til gudstjeneste og barnekirke søndag 26.sept kl.11:00.

Vi gleder oss over at vi skal presentere en fantastisk gjeng med konfirmanter til søndag, og vi ønsker konfirmantene og familiene spesielt velkommen! Det blir barnekirke, lovsang ledet av Andreas m/team og pastor Thore Søvik fortsetter på temaet varme relasjoner. Han skal tale om tilgivelse og tvil. Historien om apostelen Thomas er sentral. Skal vi være et varmt fellesskap så må vi ta imot Jesu tilgivelse, tilgi hverandre og ha rom for hele livet, også tvil!

I barnekirka jobber vi denne uka med:
Puggles – Gud skapte familien
Cubbies – Bjørneklem 22
Sparks – Til glede for Gud og mennesker
T&T – Jesus kommer tilbake
TREK – Du har gitt meg alt
Vi oppfordrer til å lese i hjemmeboka før søndag, men boka trengs ikke tas med i kirka.

Etter gudstjensten blir det enkel kirkekaffe.

Smittevern
Det er litt mer normale tider, men vi må fortsatt registrere alle som er på gudstjeneste og i barnekirka. Du kan registrere deg her: https://forms.gle/oujLxzx8NchMuidj6
Det vil også være QR kode ved inngangen som man kan registrere seg på, eller levere lapp med navn og telefonnummer til kirkevertene.

• Vi bruker begge inngangene til kirkesalen.
  • Vi sitter med 2 stoler mellom husstand/kohorten.
  • Er du syk eller i karantene – hold deg hjemme:)