SuperTirsdag

Annenhver tirsdag er det SuperTirsdag i Lyngdal Frikirke. Da er alle hjertelig velkommen til en herlig intens og morsom ettermiddag. På SuperTirsdag har vi komprimert mye av barnearbeidet i kirken, og dette tilbudet består av:

Høsten 2021: 7.sep, 21.sep, 19.okt, 2.nov, 16.nov, 30.nov, 14.des

Program:

Kl.16.00 – 17:00: Middag. Påmelding!

Kl.17.00: Supersamling

Kl.17.15: Fribago + Baluba + Lego

Kl.17.45: Bakegruppe og Hobbygruppe

Baluba: Sangstund for barn fra 0-3 år.

FriBago: Kor for barn mellom 3,5 år – 9 år.

Aktiviteter

Hobbygruppa: her lager vi noe fint, og gjerne noe nyttig, som barna kan ta med seg hjem etterpå. Ingen aldersgrense, men små barn bør følges av en voksen

Legobygging: her bygges det både små og store konstruksjoner, og alle barn over fire år er velkommen hit.

Bakegruppa: For alle som er glad i å bake, og for alle som er glad i å spise noe godt fra ovnen

I tillegg til dette er det mulig å kjøpe lapskaus fra kl.16:00. På grunn av plassbegrensning har vi nå påmelding til middag. Link til påmelding legges ut på nettside og Facebook. Priser ved kjøp av mat er 150kr. per familie eller 30kr. per person.

Hjertelig velkommen!