Velkommen til gudstjeneste og barnekirke! Søndag 24.april kl.11:00

Man kan ikke se vinden. Men man kan se effekten av den. Tenk så flott det hadde vært hvis mennesker rundt oss merket at det var noe eget ved oss. Ikke at vi var bedre enn dem, men at vi bærer på noe. Noe inspirerende. Noe inneblåst over våre liv. I Filipperbrevet kapittel 4leser vi at vi alltid skal glede oss. Ikke fordi vi alltid føler oss så bra, men fordi vi kan glede oss i Herren! Vi kan takke for alt han har gjort og alt han er i våre liv. Vi kan leve inspirert – fordi Jesus er vår inspirasjon!

Tema for søndagens tale er innblåst – inspirert liv, og det er pastor Thore Søvik som taler.
Det blir barnekirke, infokvarter og lovsang ledet av team 1 m/Andreas Kjøndal.  Det blir også kollekt.

I barnekirka denne søndagen jobber vi med:
Cubbies – Bjørneklem 6
Sparks – Jesus og Lasarus
T&T – Han var ventet. (Tema fra ny bok som barna får 8.mai)
TREK – Det var derfor

Til søndag blir det en kort samling for Pugglesbarna og lek i «Åpen barnehage» rommet.

Hjertelig velkommen!